Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.

Chec de post cu miere de albine


   Pe perioada postului ne putem delecta si cu un desert foarte gustos.  Iata si reteta...

Ingrediente

  1. zahar 0.5 pahar ;
  2. miere de albine 3 linguri mari ;
  3. apa 1 pahar ;
  4. ulei de floarea soarelui 0.5 pahar ;
  5. cacao sau cafea 2 linguri mari ;
  6. satfide 0.5 pahar;
  7. miez de nuca 0.5 pahar (eu am luat putin mai mult);
  8. faina;
  9. bicarbonat de sodiu 1 lingurita ;
  10. cuisoare, scortisoara si coriandru maruntit dupa gust.
 Timp Preparare: 1 ora 20 minute

Descriere

 Intr-o cratita vom pune apa , zaharul , mierea si uleiul si-o punem la foc mic amestecind,pana se dizolva tot...

Dupa ce s-a dizolvat si s-a racit compozitia noastra pana la 40- 30 C , adaugam bicarbonatul de sodiu,cacao (cafea) ,scortisoara ,coriandrul si cuisoarele maruntite si amestecam  ca sa nu sa se formeze cocoloase.

Urmeaza faina...o turnam treptat, amestecand, pana obtinem o compozitie asemenea smantanei dupa consistenta.Am folosi cam 1,5 pahar de faina.

 
 Adaugam in compozitie stafidele si miezul de nuca.Intentionat am cautat cele mai mari stafide si nucile nu le-am maruntit prea tare.


 Tava pentru copt o ungem cu ulei si o presuram cu faina,turnam aluatul.


 Coacem in cuptorul incalzit la 180C timp de 40-50 minute.Iata ce obtinem.....

 Cand se raceste, puteti sa presurati cu pudra de zahar.

Pofta buna si sper sa va placa...

SHARE

About speedolino

0 comments :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

CooK Paprika Retete

PROMO